Featured
ID.4 – sinonim za električno udobje, prostornost in lepoto na cesti. Svetovni avto leta 2021.

Vse, kar ste želeli vedeti o ID.4, na enem mestu

ID.4 – sinonim za električno udobje, prostornost in lepoto na cesti. Svetovni avto leta 2021. Opisujejo ga s superlativi, izpolnil je pričakovanja mnogih, a številna vprašanja ostajajo. Andrej Hrastar, vodja centra mobilne prihodnosti ID. Hub v ljubljanski Aleji, tega električnega terenca preizkuša in vozi že več mesecev in smiselno je bilo, da smo nanj naslovili vaša vprašanja. Oglejte si njegove odgovore in spoznajte izkušnjo iz prve roke. 

»Kaj te je pri ID.4 najbolj pritegnilo?«

Eno pogostejših vprašanj, ki ste nam jih zastavili na profilih Facebook in Instagram, se je nanašalo na VAU faktor. Na tisto eno stvar, ki je Andreja resnično prevzela.

Zanj je to sofisticiran dizajn, ki izraža sodobnost, dinamiko in kakovost. Kaj specifično glede dizajna ga je še posebej prepričalo? Oglejte si v videu.

»Kolikšen je realen doseg ID.4 in kako hitro se napolnijo baterije?«

Ključna lastnost električnih avtomobilov je vedno čas polnjenja in doseg. Predviden domet je nekaj, realen pa nekaj drugega. Vse je namreč odvisno od sloga vožnje. Andrej v videu zaupa svoje realne številke. Tiste od vsakdanjih kombiniranih voženj, kot tudi tiste, ko se odpravi na daljšo vožnjo po avtocesti.

Na Facebooku je sledilca Dejana zanimalo tudi, ali zemljevid prikaže polnilnice in z njimi v mislih sestavi pot. Andrej pravi, da v primeru nastavitve poti, ki zahteva tudi postanek s polnjenjem, navigacijski sistem sam izračuna optimalno pot, čas in lokacije postankov za polnjenje do želenega cilja.

»Iskreno – bi ID.4 res lahko postal prvi družinski avto?«

Običajno električni avtomobil v gospodinjstvu predstavlja drugi družinski avto. A ID.4 to mejo premika in, kakor pravi Andrej, zlahka postane prvi družinski avto.

Odlikuje ga odlična prostornost prtljažnika, možnost vlečne kljuke, možnost namestitve strešnega kovčka, izjemna prostornost in vsi potrebni priključki za otroške sedeže. 

Sledilca Boštjana je specifično zanimalo, kako je s priklopno obremenitvijo vozila. Največja priklopna obremenitev znaša 1000 kg z zavorami in 750 kg brez zavor. Največja vlečna masa pa je od 3.480 do 3.930 kg.

»Je vožnja z ID.4 res tako prijetna in udobna, kot pravijo?«

Vožnje z ID.4 se drži sloves užitka. Ali to drži? Oglejte si spodnji video in odgovor boste imeli na dlani.

Vsakdo, ki sede za volan Volkswagnovega električnega SUV-ja, vožnjo zaključi navdušen. Tišina daje svoj čar, a pospešek je tisti, ki zasvoji. Enostavnost manevriranja in digitalna povezljivost ter obogatena resničnost so še dodatne lastnosti, ki užitek v vožnji še povečajo.

Vsak mesec ustvarjamo zgodbe s pomočjo naših sledilcev na Facebooku. Spremljajte nas, zaupajte nam kakšno avtomobilsko anekdoto in pošljite fotografijo svojega Volkswagna. Morda prav vas vključimo v naslednji članek.