Koliko so lahko v tem procesu inženirji zadostili zahtevam glede varnosti, udobne vožnje in vsakodnevne praktičnosti modernega električnega vozila? In kaj vse je morala ekipa za proizvodnjo in sestavne dele pripraviti, da je lahko v proizvodnjo, ki poteka v Hannovru, Nemčija, vključila vse potrebno tako, da lahko model ID. Buzz danes izdelujejo skupaj z drugimi tako imenovanimi modeli »Bulli« (T6.1 in Multivan) na eni liniji? Televizijska ekipa Gospodarskih vozil Volkswagen je vse, ki so v tem procesu sodelovali, spremljala ob premagovanju izzivov in dokumentirala njihovo tajno delo. Rezultat je poglobljeno poročilo, ki je od danes objavljeno na: https://youtu.be/AG-cTPRXle4

Razvoj Microbusa in zaprtega dostavnega vozila je hkrati zahteval sodelovanje med blagovnimi znamkami in delitev dela: oblikovalci in inženirji so iskali najboljši mogoči koncept, ki v sebi združuje vse zahtevane specifikacije. V model ID. Buzz, ki navdušuje dosedanje ljubitelje in nove stranke, je vloženih sedem let znanja in izkušenj z modeli Bulli.

Hkrati h kar največji učinkovitosti prispevajo sestavni deli modularnega električnega voznega kompleta (MEB) z malo trenja in tudi dobra aerodinamika karoserije, podvozja in koles. Po veliko natančnega dela je končni rezultat izjemen: količnik zračnega upora (Cd) novega modela ID. Buzz je le 0,285, kar je manj od vseh ostalih vozil Bulli. 

Ob prvih nekaj ročno izdelanih prototipih se nato lahko sprejme odločitev, ali je dejansko mogoče vse oblikovalske podatke in simulacije iz virtualnega sveta prenesti v resnični svet. Dokaz kakovosti se skriva v testiranju. Da bi zagotovili skladnost z najvišjimi zahtevami po kakovosti tudi za nedavno predstavljeni model ID. Buzz, smo električnega Bullija preizkusili na kompleksnem in zahtevnem maratonu – po vsej Evropi in v ekstremnih razmerah. Najprej v izjemni vročini, od zelo suhega do tropsko vlažnega podnebja. Nato v izjemnem mrazu, spet od suše do vlage. Na številnih mestih brez pravih cest. Nato smo na testnih stezah simulirali dež, sneg, led in prašne razmere ter ugotavljali, kaj lahko prodre v spoje karoserije in podvozja ter pozneje povzroča težave.

Oba modela, ID. Buzz in ID. Buzz Cargo, sta opremljena z večvodilnim zadnjim vzmetenjem, ki loči prečne in vzdolžne sile, zato sta na skrajnem severu Skandinavije zlahka dokazala odlično sposobnost upravljanja na snegu in ledu. Med drugimi vidiki, ki smo jih preverjali na testiranju pri nizkih temperaturah, so zasnova materialov, električnih in elektronskih funkcij, nastavitve podvozja, pospeševanje, zaviranje in krmiljenje pri majhnih koeficientih trenja ter toplotno upravljanje celotnega vozila.

»Microbus ali Bulli je vozilo, ki je vedno izstopalo zlasti s svojo vsakodnevno praktičnostjo,« pove Stefan Lutz, tehnični projektni vodja za linijo tega modela pri Gospodarskih vozilih Volkswagen. »Tudi model ID. Buzz zato testiramo v vseh pogojih in vremenskih razmerah. Motor, tekočine, vsi sistemi in operativni postopki, indikatorji in zasloni morajo delovati brezhibno. Le s testiranjem se lahko prepričamo, da bo vozilo mogoče voziti brez težav v vseh regijah sveta.«

Testiranje se izvaja zelo natančno: v hladilni komori, na primer, se s testiranjem preizkuša, kako hitro po zagonu vozila gretje na zunanjih ogledalih stali led. Za uspešno opravljen preizkus mora ogledalo – predhodno ohlajeno na minus 20 stopinj – zagotavljati jasen vzvratni pogled že v treh minutah.

Cela zgodba o razvoju je od danes na voljo na: https://youtu.be/AG-cTPRXle4

DELI